שולה יושעי מפרדס חנה כרכור אחת מנבחרת מורי המאה

0

שולה יושעי מפרדס חנה כרכור אחת מנבחרת מורי המאה של מנהל החינוך הדתי

IMG-20161220-WA0018-225x300 שולה יושעי מפרדס חנה כרכור אחת מנבחרת מורי המאה
הגננת שולה ישעי – גננת המאה. צילום: דוברות פרדס חנה כרכור.

גננת גן דקל שולה יושעי  נבחרה על ידי מנהל החינוך הדתי (חמ"ד) כאחת מנבחרת מורי המאה לשנת תשע"ז. נבחרת המאה של חמ"ד משרד החינוך, כוללת מורים מורות וגננות בחינוך הממלכתי דתי הבולטים בעשייתם החינוכית.

במסגרת נימוקי הבחירה ציינו במשרד החינוך: ""מורי המאה הנם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ"ד וקידום מטרת העל "בית חינוך כמשפחה".

יושעי היא גננת המחנכת את ילדי הגיל הרך למעלה מ-30 שנה רובן בגן דקל. גן דקל תחת הובלתה המקצועית טיפח מאות ילדים . כיום חלק מהילדים המתחנכים בגן דקל הינם דור שני להורים אשר גם הם הספיקו להתחנך אצל יושעי הנפלאה. הגננת הוותיקה נחשבת לגננת מקצועית המעניקה לילדים ערכים וידע רב לצד חום ואהבה הנחוצים לילדים בגיל הרך. בגן דקל שתי שכבות גיל- טרום חובה- חובה בדגש על הכנה יסודית של הילדים לכיתה א' ולמסגרת הבית ספרית.

ראש המועצה, חיים געש, שלח ליושעי את ברכתו החמה על ההכרה באיכות החינוך שהיא מעניקה לילדי הגן. "שולה היא גננת נפלאה ומסורה המעניקה לילדים ערכים וידע רב לצד חום ואהבה המהווים בסיס איתן להתפתחותם הבריאה ולצמיחתם. אני אישית בוגר תואר בחינוך ואני מאמין,  כמו רבים מאיתנו-אין משימה חשובה ומספקת מחינוך הילדים. תודה שולה, וכל הכבוד." אמר געש.

מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול, שיבחה את ההישג וציינה כי :"אנו גאים מאוד בשולה שרואה במלאכת החינוך שליחות, אך בעיקר אוהבת את הילדים. היא מצטרפת לנבחרת מכובדת של אנשי חינוך ומוסדות חינוך מצטיינים בישוב. יישר כוח!"

מנהל מחלקת גני ילדים באגף החינוך, אבי אוחיון הוסיף ומסר כי :" אנחנו מוקירים ומעריכים את פועלה של שולה יושעי לאורך השנים, גן דקל נחשב לגן מצוין ויושעי לגננת מצוינת. חינוך ילדים הוא שליחות והיא ללא ספק מוכיחה זאת ומצדיקה זאת.  אנו חשים שותפים לשמחתה וללא ספק שותפים יחד עם משרד החינוך להוקרה זו. גם עבורנו היא גננת המאה."

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.