רשת "שמונה" נוחתת בחדרה

0

בשורה לחובבי הבשר האיכותי: רשת "שמונה" שמתמחה במנות בשר איכותיות במחיר אחיד של 8 שקלים מתרחבת ופותחת בשבוע הבא מסעדות חדשות בנתניה, באר שבע, חדרה ועפולה אשר תצטרפנה למסעדות הקיימות הפועלות בחיפה.

הרשת מוכרת בשר ומנות נוספות במחיר אחיד של 8 שקל, כולל בשר אסאדו, אנטריקוט, אווז, עוף, שניצל, המבורגר, נקניקיות מרגז וחביתת ירק. כל מנה נעשית במקום ומוגשת עם תוספת לבחירה של ביצת עין, פלפל קלוי, פטריות או בצל. מנות נוספות בתפריט הן סלט שרי וקולסלאו, צ'יפס, בטטה וסדרת מרקים.

בתפריט של "שמונה" מנות בחצי מחיר של 4 שקלים, בהן קפה, סיידר חם, גלידות בטעמי פררו רושה, נוטלה, פיסטוק ועוד ושתיה מוגזת בטעמים.

המסעדות החדשות תפתחנה ברחוב קק"ל 32 בבאר שבע, רחוב הנשיא 2 בחדרה, מנחם אוסישקין 15 בעפולה ובשדרות בנימין 7 תחנה מרכזית נתניה. כל המסעדות הן בכשרות של הרבנות הראשית.

לדברי ניר עמר, מבעלי "שמונה", רשת המסעדות מביאה את מהפיכת המחירים שראינו בסלולר ובקפה גם לתחום הבשר האיכותי. כדי לאכול בשר טוב אין כבר צורך ללכת להוציא מאות שקלים במסעדה. בחודשים הקרובים נמשיך את המהפכה עם סניפים חדשים בהרצליה, ירושלים, נתניה, קרית אונו ונתיבות.

תפריט המנות באתר www.8eight.co.il

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.