תביעת סיעוד עם חברת מגן מומחים – אתם כבר לא לבד

0

כאשר אדם מגיע למצב סיעודי הוא באופן טבעי ירצה לקבל את אשר מגיע לו. אך בפועל המדינה וחברות הביטוח יעשו פעולות שונות על מנת להימנע ממתן הפיצויים הדרושים. מהסיבה הזאת לא מעט אנשים שמגיעים למצב סיעודי מרגישים כי הם מתמודדים לבד. ההתמודדות מול הגופים החזקים והגדולים במדינה היא אף פעם לא התמודדות שניתן להקל בה ראש. רוצים להגיש תביעת סיעוד בצורה אפקטיבית? הכירו את חברת מגן מומחים. חברה שהוקמה על מנת לאפשר לכם להגיש תביעות סיעוד מבלי לשבור את הראש.

 

אוספים עבורכם את המידע האישי

על מנת להגיש תביעות סיעוד ישנו צורך להצטייד במידע אישי רלוונטי. עבור אדם סיעודי הליך איסוף המידע הוא הליך מתיש מאוד, כזה שלא בהכרח יכול להתבצע. חברת מגן מומחים תהיה זאת שתאסוף עבורכם את כל המידע האישי על מנת שלא תפספסו אף פרט. עם המידע האישי המתאים יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את הפיצויים שאתם זכאים לקבל. מספיק שיהיה חסר לכם מסמך אחד קטן, והסיפור יהפוך להיות מורכב הרבה יותר.

 

מכינים לכם תיק ביטוחי מקיף

עוד לפני שמגישים תביעות סיעוד חובה להכין את התיק הביטוחי באופן מקצועי. הרי את התיק כמו שהוא אתם אמורים להגיש לביטוח לאומי או לחברת הביטוח הרלוונטית. ככל שהתיק יהיה יותר מלא, כך הסיכוי לדחיית התביעה יקטן באופן משמעותי. המומחים של חברת מגן מגיעים עם הידע הדרוש בהכנת תיק ביטוחי. המשמעות היא שבתוך זמן קצר יהיה לכם תיק שאותו תוכלו להגיש בקלות לגופים השונים.

 

הגשת התיק לחברת הביטוח

כאשר התיק הביטוחי יהיה מוכן, ישנו צורך להגיש אותו לחברת הביטוח. כיום ישנה אפשרות להגיש את כל המסמכים בצורה מקוונת, אך עדיין יש כאלה שמתקשים לעשות זאת. תזכרו כי איכות החיים שלכם נמצאת כאן על כף המאזניים, ואי אפשר להקל בה ראש. חברת מגן מומחים תגיש עבורכם את התיק הביטוחי לחברת הביטוח. החברה תוודא כי חברת הביטוח קיבלה את התיק הביטוחי בשלמותו. כך תוכלו להיות רגועים ולדעת כי התביעה שלכם נמצאת על השולחן. כמובן שחברת מגן מומחים תעדכן אתכם בדיוק מהו מצב התביעה.

 

הכנה מקצועית לקראת ביקור רופא

לאחר תביעות סיעוד מגיע השלב שבו רופא מטעם חברת הביטוח אמור לבקר אתכם. הביקור של הרופא נועד על מנת לאשר את אמינותם את המסמכים הרפואיים ואת נכונות הדרישה. הביקור של הרופא עשוי להפוך את הקערה על פיה אם לא מתכוננים אליו כמו שצריך. חברת סיעוד מגן מומחים מלווה את לקוחותיה גם בהכנה מקצועית לקראת הביקור של הרופא. ההכנה היא הכנה בכל מובן אפשרי: הכנה טכנית, הכנה מקצועית וגם הכנה נפשית. הכי חשוב שבסופו של יום הרופא יראה את המציאות בדיוק כמו שהיא.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.