סטודיו Branding – סטודיו לעיצוב בפרדס חנה כרכור

0

לרגל 2023, 3 עסקים ראשונים שיפנו יקבלו עיצוב לוגו, אתר או עמוד נחיתה חינם!

בתור בעלי עסקים אתם לבטח שואלים את עצמכם מה אפשר לעשות כדי לבדל את העסק/המותג שלכם מרשימה ארוכה של מותגים ועסקים דומים? וגם, מה יגדיל את מספר הלקוחות ויביא אליכם לקוחות טובים שאתם אוהבים ורוצים שיגיעו אליכם? המומחים של  Brandi – סטודיו לעיצוב בפרדס חנה כרכור עונים על השאלה.

 

התשובה הקצרה לכך היא מיתוג.

הפיכתכם לבחירה הראשונה של הלקוחות שלכם קשורה לכמה המותג שלכם חזק ומהימן. לוגו וסולגן טובים לא מספיקים אבל הם כן יכולים להיות התחלה טובה. אבל כדי לבלוט ביחס לעסקים דומים ולמתחרים  שלכם אתם צריכים לקחת בחשבון פרמטרים נוספים ולהשקיע בהגדרת המותג שלכם.

 

למה חשוב למתג את העסק שלכם?

בלי קשר לגודל העסק, ארגונים מכל סוג צריכים להשקיע במיתוג כדי להישאר רלוונטיים. אלה יתרונות המיתוג:

 

1. מבדל אותך מהמתחרים

יש עסקים שמספקים שירות או מוצר דומה לשלכם ולבלוט ביחס אליהם זה אתגר. פה נכנס המיתוג. הערכים שלכם, ההבטחה שאתם נותנים ללקוחות ויתרונות ונכסים אחרים יכולים יכולים להעיד על מה שמיוחד בכם ומבדל אתכם מאחרים.

2. יזהו אתכם

אם תשקיעו במיתוג עקבי המותג שלכם יהפוך לבלתי נשכח. כאשר לקוח מזהה את העסק שלכם בפלטפורמות שונות (באונליין ובאופליין) היכרות זו עם המותג שלכם מייצרת אמון ש – 81% מהלקוחות מסתמכים עליו כאשר הם צריכים לקבל החלטות שקשורות לרכישת שירות או מוצר.

3. בונה נאמנות מצד לקוחות

מותג חזק הינו לרוב בעל בסיס לקוחות נאמן. זה נובע מהחוויות שהלקוח חווה בעת המפגש עם המותג והן מייצרות חיבור בין הלקוח למותג. החיבור הרגשי הזה הוא שיוביל לכך שיותר לקוחות יתמכו בעסק שלך, ימליצו עליו, יצרכו את השירות או המוצר שלך ושפחות יינטשו אותו לטובת עסקים מתחרים.

 

איך למתג את העסק שלך ב – 6 צעדים?

איך תפתחו אישיות וסגנון ייחודים למותג לעסק שלכם?

 

1. זהו את קהל היעד שלכם

ראשית, הלקוחות הקיימים שלכם הם מכרה זהב של מידע מפני שהם יודעים מה מרשים או חסר במותג שלכם. גלו את הצרכים שלהם ומה מעניין אותם? מהי נקודת הכאב שלהם? מאיזה עסקים הם קונים ועל מי הם סומכים? מה הם היו שמחים לראות במותג שלכם?

אתם יכולים פשוט לשאול אותם ישירות ואם תרצו גם להעביר להם בווצאפ שאלון קצרצר שיתרום לכם המון. אתם תגלו מאפיינים שכיחים ודפוסים שיאפשרו לכם להגדיר את קהל היעד ולהבין גם מה הם צריכים ורוצים.

אפשר גם להשקיע במחקר שוק שיכול לסייע לכם לגלות טרנדים, הזדמנויות, העדפות לקוחות, הרגלי קנייה ומה חושבים על המותג שלכם ועל המתחרים.

 

2. נסחו את הצעת הערך שלכם

הצעת הערך היא ההבטחה של העסק שלכם. זה יותר מסתם סלוגן. מדובר בעצם באיך אתם יכולים לפתור את הבעיה של הקונים טוב יותר מהמתחרים.

נסו לחשוב מה באמת הלקוחות שלכם רוצים? איך המוצר או השירות שלכם יכול לפתור את הבעיה/יות שלהם? מה נותן להם מוטיבציה בעת קבלת החלטה לגבי רכישה?

נסחו הצעת מכירה ייחודית ללקוחות שעונה על השאלות הללו. דברו על היתרונות ועל מה שתעניקו להם ומדוע כדאי להם לבחור בכם. נסחו זאת באופן אמיתי ובפשטות וללא הגזמה ויומרה.

 

3.  הגדירו את המשימה וערכי היסוד שלכם

מדוע העסק שלכם קיים? המשימה עונה על שאלה זו. כדי לכתוב הצהרה עוצמתית הגדירו את התכלית של העסק, מי הלקוחות, מה המוצר או השרות וכיצד אתם עושים זאת הלכה למעשה. תמצתו את זה בקצרה, שלוש-ארבע שורות, כדי שהיא תהיה בלתי נשכחת.

הצעד הבא בוא הערכים שלכם. אלה העקרונות שמהם יוצאים המטרות, המשימה והחזון שלכם. הם מעצבים את התרבות של העסק שלכם. אל תשתמשו במילים גנריות אלא היו ספציפיים והשתמשו במילים שלכם ושבאמת מגדירות ומשקפות את העסק שלכם.

 

4. הגדירו את אישיות המותג

אישיות המותג הינה שילוב של תכונות הארגון. באופן אידיאלי מאפיינים אלה ימשכו אנשים לעסק שלכם ויעצבו את התפיסות שלהם לגבי העסק שלכם. לכן, אישיות שמהדהדת את הלקוחות שלכם יכולה לסייע חיבור רגשי ולבלוט ביחס לשאר.

חישבו על האיכויות שאתם רוצים שיקושרו עם המותג שלכם. תרצו להיות כפורצי דרך? כריזמטיים? שמרנים?

 

5. צרו נכסי מותג

השלב הבא הוא לבחור אלמנטים שיצרו זיהוי עם העסק שלכם. זה יכול להיות צבעים, פונטים, אריזות, סלוגן ולוגו. צבעים מסוימים מעוררים רגשות מסוימים ועבירות משמעויות שונות. למשל, צהוב יכול לשדר אופטימיות, סגול דמיון ואדום תעוזה ואנרגיה.

בין אם מדובר בלוגו, סגנון או סכמת צבעים ודאו שהם שונים וקלים לזיהוי. השתמשו בהם לעיצוב אתר האינטרנט שלכם וכל החומרים השיווקיים, כולל למטרת כתיבת מצגת משקיעים, כתיבת one pager, כתיבת תקציר מנהלים, עיצוב פליירים, עיצוב באנרים ובכלל.

6. שלבו אותם בכל הערוצים ובאופן עקבי

כעת כשי לכם אלמנטים שונים למותג השתמשו בהם בכל הערוצים: למשל, השתמשו בלוגו ובפונטים בכל המסרים השיווקיים שאתם יוצרים. כמובן שכל האלמנטים צריכים להופיע באתר שלכם ובפלטפורמות הדיגיטליות בהם יש לעסק נוכחות.

עקביות בשימוש באלמנטים של המותג יוצרת אמון בקרב לקוחות ומסייעת להם להיזכר בעסק שלכם. אם אתם רוצים לכתוב מצגת או לעצב מצגת או להכין תקציר מנהלים או לעצב אתר או תוכן שיווקי לאתר או לבלוג ולרשתות חברתיות זכרו להשתמש באותם הצבעים, לוגו ואלמנטים גרפיים.

 

נציין שרצוי להיעזר במעצב לוגו, בדרך כלל מדובר במעצב גרפי מקצועי שמומחה ביצירת לוגו לעסק. ישנן בשוק חברות שיוכלו לסייע במיתוג לעסק חדש ושמציעות חבילת מיתוג לעסק שתספק מענה מקיף לעסק שלכם.

רוצים להכין מצגת, זקוקים לסיוע בעיצוב מצגות, הכנת חומרים שיווקיים, עיצוב ובניית אתרים או עיצוב דף נחיתה? רצוי להיעזר באנשי מקצוע מעולים שיסייעו לכם ליצור זהות מותג חזקה, ייחודית ומקורית ולא להתפשר בעניין.

 Brandi – סטודיו לעיצוב בפרדס חנה כרכור, מומחים בעיצוב גרפי, עיצוב לוגו, בניית אתרים ומיתוג העסק.

מוזמנים לבקר באתר שלנו: https://www.brandi.media/ או לדבר אתנו: 0586-398591

מוזמנים לשיחת ייעוץ בכל נושא ללא תשלום J

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.