קניון עופר לב חדרה מתחדש עם 6 חנויות חדשות

0

 

קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, התחדש לאחרונה ב- 6 חנויות חדשות של מותגים מובילים. כניסתן של החנויות החדשות הן חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף, להגדיל את ההיצע והתמהיל  ולחזק את הקניון כמרכז קניות ופנאי המוביל בחדרה והאזור.

חנויות חדשות בעופר לב חדרה. צילום: אדווה איתן

ג'אמפ – מותג אופנה בולט בתחום הנשים, המושפע מהטרנדים העולמיים השולטים בעולם האופנה.  הרשת פונה למגוון גילאים ומידות ומציעה קו אופנתי עכשווי, נוח וטרנדי לנשים במידות 38-48 ובעיקר מקפידה על בדים איכותיים, גזרות מחמיאות ואביזרים נלווים לנשים פאשניסטיות, לא מתפשרות, נשיות, בעלות ביטחון עצמי וסגנון לבוש ייחודי.

בוניטה דה מאס – רשת הלבשה תחתונה מובילה בארץ. הרשת מתמחה בייצור חזיות אופנתיות למידות גדולות בעיקר, ובכלל בהלבשה תחתונה לכל המידות, סטים תואמים, חלוקים וכותנות, וכל זאת עם דגש על איכות נוחות ויופי.

מסעדת צ'וקה – רשת מסעדות איכותית עם מטבח עשיר המשלב בין מנות תאילנדיות כפריות לבין מנות המטבח העדכני של יפן וסין. זהו הסניף ה-21 של הרשת בארץ.

לאקה – רשת לשירות מניקור ופדיקור אקספרס. הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור ופדיקור אופנתי ב-15 דקות ובמחירים אטרקטיביים, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת, ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים.

אושי אושי – רשת הסושי המצליחה בארץ, המתמחה בהכנת סושי איכותי, אותנטי, מגוון ויצירתי. הרשת מציעה לקהל לקוחותיה איכות, מקצועיות, וזריזות ובמחיר השווה לכל נפש. הסניף חדש בקניון עופר לב חדרה הוא הסניף ה – 19 של הרשת בארץ.

ואף רשת חנויות הצילום "הלד" – הרשת מציגה קונספט ייחודי בארץ, בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות. הרשת מייצרת מגוון רחב של מוצרים ופרטי עיצוב מקוריים, המעוצבים ומיוצרים בכל אחת מחנויות הרשת באופן מיידי.

ולמתחם המזון בקומה העליונה של הקניון תצטרף מסעדת בשרים וחומוסייה מרשת "בארכה".

לדברי בן דבש – מנכ"ל קניון עופר לב חדרה: " אנו ממשיכים בהגשמת מטרת העל שלנו והיא יצירת תמהיל מנצח המורכב מחנויות מובילות המספקות חוויית קניה איכותית ונעימה. כניסתן של  החנויות החדשות לקניון עופר לב חדרה, מעמיקה ומגוונת את תמהיל החנויות, מגשימה את מטרתנו ומחזקת את מעמדו של קניון עופר לב חדרה כקניון הגדול והמוביל באזור."

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.